badge

Tuesday, February 25, 2014

I'm In

I’m participating in the Pay-it-Forward initiative.
The first 5 people who comment on this status with “I’m in” will receive a surprise from me at some point in this calendar year – anything from a sweet dessert, a lovely CD, a ticket, a book or just absolutely any surprise I see fit!
There will be no warning and it will happen when I find something that I believe would suit you and make you happy!
These 5 people must make the same offer in their status (FB or Path or Twitter, etc.) and distribute their own joy.
Simply copy this text onto your profile, (don’t share) so we can form a web of connection and kindness.
Let’s do more nice and loving things for each other in 2014, without any reason other than to make each other smile and show that we think of each other.
Here’s to a more enjoyable, more friendly and love-filled year!
Aku kebagian dari Bunda Monda

15 comments:

  1. wah bahasa Inggris, aku bacanya harus pelan-pelan nih biar paham hihihi, atau copas ke google translate hihi

    ReplyDelete
  2. waduh....
    perlu buka google translate nih...

    ReplyDelete
  3. ini let me in gitu ya maksudnya?

    ReplyDelete
  4. tadi berkunjung ke blognya Bnda Monda pas baca ni juga...
    eeehhh.....taunya, beneran dapet dari sana ya Lidya... :)

    sharing for smiling to each other...
    love It...

    salam

    ReplyDelete
  5. kemarin sempet baca ttg ini di blog siapa gitu, niatnya mau ikutan tapi belum sempet ngeh-in banget kayak gimana mekanismenya... :)

    ReplyDelete
  6. Wah berlanjut terus dan jauh ya Mba. :)

    ReplyDelete
  7. Im in..hehehe kok blm ada yg nge in si..apa msh blm diaaprove, atau krn kmrn2 blogmya sulit diakses..

    ReplyDelete
  8. Im In, baru tahu ada dan msh gak paham alurnya kayak gmn neh Mbak.

    ReplyDelete
  9. Pengen nge-Im In, tapi kok aku lagi yg dapet hadiah dari mu :D

    ReplyDelete
  10. Lhaa mba lidya ternyata bikin juga yah? Aku baru bacaaa.. ihik

    ReplyDelete
  11. Mbak Lidya im in yaahhh...

    Komatkamitsupayagalupabikinpostingandblogjgbuatikutan..

    ReplyDelete
  12. I'M IN...!
    It will be a pleasure for me. <3

    ReplyDelete

Terima kasih sudah berkunjung dan berkomentar. Mohon maaf semua komentar di moderasi ya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...